sobota, 11 października 2014

Świątecznie...

Tak, tak wiem jest dziś pogoda raczej letnia niż zimowa i wcale mi się nie śpieszy do śniegu ale zainspirowana papierami, które dostałam w prezencie postanowiłam poczynić drugą świąteczną kartkę :) Papiery to nowość Zimowy poranek Studio75, tekturowa bombka z domkiem z Anemone, Tekturkę ozdobiłam śniegiem Viva Decor 3D a później brokatem Marthy Stewart, zaś gwiazdkę klejem do brokatu i brokatem Marthy Stewart. Małe gwiazdki z CraftyMoly.





Kartkę zrobiłam według mapki #331 Sketch Saturday i zgłaszam się do zabawy

No i oczywiście zgłaszam się na #10 wyzwanie Studio75 :)


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

7 komentarzy:

  1. Urocza karteczka, bombka cudna i ten śnieżek na niej wygląda pięknie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny ten krajobraz zamknięty w bombce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka w świątecznym klimacie !!
    Aż chciało by się już świąt....
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i bardzo klimatyczna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75

    OdpowiedzUsuń